duminică, 18 aprilie 2010

Multumesc pentru premii!

Pentru fetele care m-au premiat pe blogurile lor; va multumesc foarte mult, si va datorez si niste scuze pentru ca nu am pus premiile aici.

In primul rand, sunt cam incepatoare in ale blogguitului si mi-a luat o vreme sa ma lamuresc despre ce este vorba (si inca mai lucrez la aranjat lucrurile pe aici; nu stiu cum, niciodata nu am timp de asta). In al doilea rand, eu am creat acest blog din doua motive. Unul, pentru a-mi fi un fel de "jurnal de margele", in care pot scrie si povesti ce nu s-ar potrivi in magazin; si al doilea, ca un fel de "portofoliu" si reclama, putand pastra pe el si imagini ale produselor deja vandute. Pentru ambele scopuri, imi doresc un blog care sa arate extrem de simplu si usor-accesibil; de aceea prefer sa nu adaug prea multe.

Asta nu inseamna ca nu urmaresc ceea ce faceti si nu imi bucur sufletul cu creatiile voastre. Pur si simplu, eu sint mai putin "pupacioasa", atat in realitate cat si pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu